Trenant herències / Trenzando heréncias

És curios... la meva mare, quant jo era petita, quasi sempre em recollia el cabell en elaborades trenes d'espiga, normal, dobles, etc... jo les recordo amb certa angúnia ja que, malgrat anava impecablement pentinada, tenia la sensació d'anar amb els ulls "axinats" de tant tibats que duia els cabells...
Avui faig trenes a la meva filla, molt més modestes i "amateurs"... però somric sola de pensar-hi! avui mateix jo també porto dues trenes :)



Es curioso... mi madre, cuando yo era pequeña, casi siempre me recogía el pelo con elaboradas trenzas de espiga, normales, dobles, etc... yo las recuerdo con cierto reparo ya que, aún yendo impecablemente peinada, tenía la sensación de ir con los ojos "achinados" de tan tirante que llevaba el pelo...
Hoy hago trenzas a mi hija, mucho más modestas y "amateurs"... ¡pero somrio sola de pensándolo! hoy mismo también yo llevo dos trenzas :)