Video presentació llibre / Vídeo presentación libro

(en español al final. La presentación fué en catalán pero os invito a visitar la web de Punt d'Intercanvi para conocer sus proyectos.)

Us deixo el video de la presentació de l'últim llibre que he il·lustrat: "Geografia 1: material multilingüe per a l'aprenentatge del català aplicat al currículum (10-14 anys)", que va tenir lloc el dia el dia 11 de novembre de 2010, al Centre de documentació de serveis socials DIXIT.

Dins del projecte Educar en la Diversitat de l'Associació Sociocultural Punt d'Intercanvi, és el primer número de la col.lecció "La clau lingüística".










Os dejo el video de la presentación del último libro que he ilustrado: "Geografía 1: material multilingüe para el aprendizaje del catalán aplicado al currículum (10-14 años)", que tuvo lugar el día el día 11 de noviembre de 2010, en el Centre de documentació de serveis socials DIXIT.

Dentro del proyecto Educar en la Diversidad de la Asociación Sociocultural Punto de Intercambio, es el primer número de la colección "La clave lingüística".