Il.lustracions personalitzades / Ilustraciones personalizadas

Si vols pots encarregar-me il.lustracions personalitzades! basant-me en una foto o en el que m'expliquis puc crear un retrat no realista de qui tu vulguis.  

¡Si quieres puedes encargarme ilustraciones personalizadas! basándome en una foto o en lo que me cuentes puedo crear un retrato no realista de quien tu quieras.



Com, per exemple, el que vaig fer en Pitu i la Núria (dos amics meus) per al dia del seu casament. Ella modista i ell cuiner.
Como, por ejemplo, el que hice para Pitu y Núria (dos amigos míos) para el día de su boda. Ella modista y el cocinero.
Casament Pitu i Núria

O el que vaig fer de l'Araceli, comadrona de Barcelona que ens ensenyaba a fer massatges als nostres bebès. 
O el que hice de Araceli, comadrona de Barcelona que nos enseñaba a hacer masajes a nuestros bebés.
Araceli, Comadrona
Puc dibuixar al nadó que ha arribat, que farà anys... o sense cap motiu! només perquè existeix i la teva vida és "molt més millor" ara!!!
Puedo dibujar al bebé que ha llegado, que cumplirá años... ¡o sin ningún motivo! ¡¡¡sólo porqué existe y tu vida es "mucho más mejor" ahora!!!
La meva lactància/Mi lactáncia

la meva filla Nora i el meu gat Titu / mi hija Nora y mi gato Titu
Puc dibuixar per a tu a l'home més guapo del món!
Puedo dibujar para tí ¡al hombre más guapo del mundo!
Carles


O a les teves amigues, com vaig fer amb l'Anna i la Laia ;)
O a tus amigas, como hice con Anna y Laia ;)
L'Anna i la Laia
O representar alguna celebració com la de l'aniversari de la Laura... quants anys ja!
O representar alguna celebración como la del cumpleaños de Laura...¡cuantos años ya!
 







Aniversari Laura

Si vols més informació escriu sense compromís.
Si quieres más información escribe sin compromiso.
moniroca@gmail.com









Aniversari Laura