Balada


... aquesta setmana ha fet 3 anys que vaig saber que estaba embarassada! quina gran sensació... quina suma d'emocions, quina por... quina meravella m'esperava! quin miracle de cos tinc! no hi ha tresor més gran que la meva Nora! t'estimo més que a res.

¡ésta semana se han cumplido 3 años desde que supe que estaba embarazada! ¡que sensación más grande! ¡qué suma de emociones!, ¡qué miedo!... ¡qué maravilla me esperaba! ¡qué milagro mi cuerpo! ¡no hay tesoro más grande que mi Nora! te quiero más que a nada.

3 comentaris:

Victòria Cardona ha dit...

Felicitats i has tingut una ispiració maquíssima!

Mònica Roca Il·lustració ha dit...

Moltes gràcies Victoria. La veritat és que és un gravat de mooolt abans de quedar-me embarassada, però, ja es veu que era un desig de temps ençà... :)

Victòria Cardona ha dit...

M'alegra doncs que el desig s'hagués fet realitat!