Espelmatori / Candelabro


Busco "espelmatori" a l'Enciclopèdia Catalana i no em dóna resultat ¿?.... tota la vida n'hem dit així a casa... en fi... en direm "canelobre" doncs...

Sigui com sigui, el vaig coneixer fa ja molts anys... quant en tenia jo 18 i vaig aterrar a Barcelona, amb la meva estimada Silvia i la meva no menys estimada Montse, com a companyes de pis...quins temps!

ens va acompanyar amb la seva tènua llumeta per nits de secrets, d'amors, de rialles, de borratxeres :P ...

què menys que dibuixar-lo?
Ara que ja fa mig any que he canviat de pis... i que ell s'ha quedat allà, al pis vell de lloguer... penso que vaig fer bé en donar-li algo de vida...ja que ell va formar, silenciós, part de la meva durant molt temps.





Busco "espelmatori" (candelabro) en la Enciclopèdia Catalana y no me da ningún resultado ¿?... siempre lo hemos llamado así en casa... en fin... lo llamaremos "canelobre" (candelabro) entonces...


Sea como sea, lo conocí hace ya muchos años... cuando yo tenía 18 años y aterricé en Barcelona, con mi querida Silvia y mi no menos querida Montse, como compañeras de piso...¡qué tiempos!
nos acompañó con su ténue lucecita por noches de secretos, de amores, de risas, de borracheras :P...
¿qué menos que dibujarlo?
Ahora que ya hace medio año que he cambiado de piso...y que él se ha quedado allí, en el viejo piso de alquiler... pienso que hice bien en darle algo de vida...ya que él formó, silenciosamente, parte de la mía durante mucho tiempo.