Preparada?

si... demà diuen que el temps ha de canviar...que potser algunes pluges faràn acte de presència... però jo, avui, ja he patit la meva primera socarrada d'estiu! i això que m'he posat filtre solar unes quantes vegades!!!!!

ja se sent.... l'estiu, el sol, les "rostides", les cremes solars, la platja i la piscina... tot! tot l'estiu ja se sent... l'olores?
jo ja estic llesta! i tu, estàs preparad@?



si... dicen que mañana el tiempo va a cambiar... que quizás algunas lluvias hagan acto de presencia... pero yo, hoy, ya he sufrido mi primera quemadura de verano! y eso que me he aplicado crema solar unas cuantas veces!!!


ya se siente... el verano, el sol, las quemaduras solares, los filtros UV, la playa y la piscina... todo! todo el verano ya se siente... lo hueles?
yo ya estoy lista! y tu? estás preparad@?

la ilustración se hizo para portada del magazine Iradier